Techninių sporto šakų klubas „Inžinerija“ įsikūrė 1996 m. tuometinio Lietuvos žemės ūkio universiteto sportinės technikos laboratorijos bazėje. Klubo istorija prasidėjo dar 1969 m. Lietuvos žemės ūkio akademijos (LŽŪA) darbų saugos katedroje, kuriai vadovavo tuometinis LŽŪA darbuotojas Gvidas Kazlauskas. Vėliau klubo veikla buvo vystoma vadovaujant DOSAAF ir tik 1996 m. tapo klubu „Inžinerija“, kuris veiklą vykdo iki šiol. 

Klubo veikloje nuolat dalyvavo, o šiuo metu jam vadovauja daugkartinis Lietuvos čempionas (1984-1994 m.), Europos čempionatų prizininkas, buvęs ilgametis Lietuvos žemės ūkio universiteto vyr. inžinierius, sportinės technikos laboratorijos vedėjas Leonas Vedeikis. 

Klubas padėjo savo meistriškumą išsiugdyti visai eilei sportininkų. Pats klubo vadovas Leonas Vedeikis 1984-1994 m. laikotarpiu nuolat tapdavo Lietuvos autokroso čempionu 1600 cm3 Bagi klasėje, vėlesniais metais nuolat buvo tarp prizininkų . Nuo 1986 m. jis dalyvavo ir Europos autokroso čempionatuose. Per laikotarpį nuo 1986 m. iki 2004 m. jis daugelį kartų tapo etapų prizininku ir nugalėtoju, 1992 m. jis buvo Vl-as Europoje savo klasėje, 1993 m.- IV-as, už ką du kartus buvo apdovanotas LRV II-o laipsnio medaliais „Už aukštus sportinius pasiekimus“. 2002 m. Leonas Vedeikis laimėjo Tatarstano prezidento taurę. Visi šie apdovanojimai rodo sportininko aukštą meistriškumą.

Aktyviai sportuodamas klubo vadovas siekė ir kitų tikslų – ruošti jaunus sportininkus įvairiose automobilių klasėse. Ir tai jam pavyko, kadangi jo mokiniai yra pasiekę labai neblogų rezultatų.

Ilgametis klubo narys Ramūnas Kupstas savo veiklą klubo garaže pradėjo nuo ankstyvos paauglystės, o nuo 1994 m. jau dalyvavo Lietuvos autokroso varžybose . 1995 m. jis atskiruose čempionato etapuose užėmė penktą, ketvirtą, trečią vietas. 1996 m. tapo rali kroso čempionato prizininku, o 1997 m.- čempionu, 1998 m. – kroso čempionu ir rali kroso vicečempionu. 1999 m. Ramūnas tapo rali ir autokroso čempionu 1600 kub. cm klasėje, ir Baltijos šalių kroso 1600 kub. cm klasėje čempionu. 2000 m. jis išbandė jėgas kitoje klasėje su nauju automobiliu VW GOLF ir tapo čempionu 3500 kub. cm klasėje, bei buvo 9-as Europos autokroso 2000 m. čempionate. 2001 m. jis jau tapo žiemos kroso čempionu, 2002 m.- laimėjo Europos autokroso čempionato etapą Vokietijoje. 2003 m. Ramūnas Kupstas pradėjo startuoti ir LADA VAZ 2108 automobiliu ralio čempionate ir Visagine iškovojo trečią vietą. Vėliau savo sportinę veiklą jis sėkmingai tęsė kituose klubuose.

Vilius Rožukas sportinių automobilių varžybose dalyvavo nuo 14 – metų. Per 1999-2002m. laikotarpį su automobiliu VW Polo A-1400 klasėje auto kroso, rali kroso ir žiemos treko varžybose jis penkis kartus tapo Lietuvos čempionu. 2001-aisiais, būdamas 16-kos, tapo jauniausiu Lietuvoje sporto meistru. Jo veikla su klubu siejosi epizodiškai, bet labai produktyviai.

 


Nemažai pasiekė ir kiti buvę ir dabartiniai klubo nariai: 

Linas Jakubauskas- 1999 m. autokroso čempionas 3500 kub. cm. klasėje,

Marijus Jankauskas-1999-2000 m. III vietos laimėtojas 1400 kub. cm jaunių klasėje,

Almantas Garuolis – 1999-2000 m. V vietos laimėtojas 1300 kub. cm bagi klasėje,

Žilvinas Janulionis- 1999-2000 m. VIII vietos laimėtojas 1300 kub. cm bagi klasėje,

Darius Andriejaitis- V vietos laimėtojas 2000 kub. cm klasėje,

Artūras Kežutis – 2000 m. II vietos laimėtojas 3500 kub. cm klasėje,

Igoris Ivanovas- 2001 m. žiemos kroso varžybų čempionas.

Nuo 2005 metų klubas aktyviai pradėjo remti mažųjų automobilistų sportą. Klubo entuziastai su kitų klubų atstovais pradėjo gaminti mini bagius 4-11 metų vaikams. Buvo pagaminti 5 mini bagiai ir 2006-2007 metais vaikai jau dalyvavo Lietuvos autokroso čempionato varžybose ir epizodiškai svečiavosi Latvijoje..

Vėlesniais metais jaunieji sportininkai ”išaugo” savo automobilius ir naujai klasei Lietuvoje nesusidarius klubo sportininkai pradėjo dalyvauti Latvijos autokroso čempionate, kur atskiruose etapuose pasiekė neblogų rezultatų. Po vieną varžybų etapą kiekvienais metais organizavo ir klubas „Inžinerija“.

Šioje automobilių klasėje aukščiausių laimėjimų pasiekė Leonas Vedeikis jaunesnysis ir Ignas Vedeikis. Leonas aktyviai sportuoti su mini bagi automobiliu pradėjo nuo 2006 metų, būdamas vos aštuonerių. Tačiau tai nėra nuostabu, kadangi Latvijos mažieji sportininkai automobilius yra valdę jau nuo 4 su puse metų. Leonas atskirais etapais 2006-2007 metais dažnai buvo tarp prizininkų. Nuo 2008 metų, aktyviai sportuodamas Latvijoje jis parodė neblogus rezultatus iškovodamas gana aukštas vietas, o paskutiniame etape buvo pirmas ir tai leido jam įsitvirtinti 5 vietoje bendroje įskaitoje. 2009 metais trasoje jau startavo abu jaunieji Vedeikiai. Ignas nepasiekė tokių aukštų rezultatų kaip brolis, kadangi jam trūko sportinės patirties, tačiau žiūrovams jis sugebėjo palikti neišdildomų įspūdžių. Ignas dar startavo ir 2010 metais, deja pasirodė, kad mažieji sportininkai savo automobilius ir vėl išaugo ir jų aktyvi sportinė karjera nutrūko.

Šiandien klubas moko aktyvius jaunuosius entuziastus vairuoti mini bagius individualiai, organizuoja stovyklas, vyksta su jais stebėti autokroso varžybas Lietuvoje ir Europoje ir pamažu vėl gamina didesnį ir galingesnį bagi automobilį, kad jaunimas galėtų tobulinti savo įgūdžius, o gal ir pakartoti klubo vadovo sportinius pasiekimus. 

Klubas vis nepraranda vilties, kad ir Lietuvoje atsiras daugiau entuziastų tėvelių, siekiančių, kad jų vaikai taptų tikrais automobilistais ir susiburs į atskirą mažųjų automobilistų klasę, kuri bus tinkama konkurentė jauniesiems Europos šalių sportininkams.

Kita klubo veikla, kuri buvo primiršta iki šiol – aviacija. Tai taip pat imli lėšoms sporto šaka. Todėl anksčiau klubas tam neturėjo finansinių galimybių. Tačiau šiuo metu aviacinio sporto kryptimi judama žymiai greičiau ir klubo entuziastai jau mokosi skraidyti su Ultra light lėktuvais.